Czy masz strategię marketingową twojego biznesu? Czy wiesz jak stworzyć strategię marketingową? Czy wiesz, po co strategia marketingowa?
Strategia marketingowa brzmi groźnie. Samo słowo strategia wydaje się czymś bardzo obszernym, szczegółowym, dalekosiężnym… Jednak, czy faktycznie istnieje jakiś powód, by bać się tej strategii marketingowej? O tym Agata porozmawia w dzisiejszym odcinku z Pawłem Tkaczykiem.
Paweł Tkaczyk, jak sam mówi zarabia na życie opowiadaniem historii. Ale także pomaga firmom zrobić porządek w ich biznesowej rozsypance i mówi im jak stworzyć spójną i klarowną strategię. Strategię, którą będą mogły potem wdrożyć i realizować. Innymi słowy, Paweł jest strategiem marki, czyli osobą, która zajmuje się strategią marek, w tym także strategią marketingową.
“Dobra marka to jest świetnie opowiedziana historia”
Głównym tematem rozmowy Agaty i Pawła będzie odpowiedź na pytanie: jak stworzyć strategię marketingową?
Poruszą takie zagadnienia jak:
- Co to jest strategia?
- Kim jest strateg?
- Od czego zacząć tworzenie strategii?
- Co powinno znajdować się w strategii?
- Czym różni się strategia marki od strategii marketingowej?
- Czym jest badanie świadomości marki?
- Co to jest świadomość wspomagana i świadomość spontaniczna?
- Jak zbadać rynek przy małym budżecie?
- Jak precyzyjne muszą być badania rynku?
- Jak określić naszego klienta?
- Jak wykorzystać crowdfunding do tworzenia marki?
- Czy firmy są w stanie samemu stworzyć strategię marketingową?
- Kto powinien brać udział w tworzeniu strategii marketingowej?
- Czym są pirackie metryki?
- Jak obszerna powinna być strategia?
- Czy jeśli mamy kilka grup docelowych to czy mamy mieć kilka strategii?
- Jak często mierzyć nasze wskaźniki sukcesu?
Paweł Tkaczyk w sieci:
Blog Pawła – Na blogu Pawła znajdziesz ogrom wartościowej wiedzy dotyczącej strategii, marki, strategii marketingowej i ogólnie biznesu!
Paweł Tkaczyk na LinkedIn
Koniecznie odwiedź także stronę podcastu Firma On-Line.