Zarządzanie
Leniwy pracownik – co z nim zrobić?
Zatrudniasz osobę, która nie przykłada się do swoich obowiązków? A może co gorsza, wcale ich nie...
Czytaj więcejWirtualny asystent, kto to jest i jak może Ci pomóc?
Zakładamy, że wiesz, kim jest asystent personalny. W końcu zawód ten jest znany i wykonywany od...
Czytaj więcejKonstruktywna krytyka pracownika – czyli właściwie jaka?
Kilkukrotnie wspominaliśmy w poprzednich tekstach o tym, jak ważną umiejętnością jest prawidłowe...
Czytaj więcejJaki powinien być dobry szef?
W jednym z ostatnich artykułów poruszaliśmy temat idealnego pracownika. Dzisiaj postanowiliśmy...
Czytaj więcejTrudny klient – jak sobie z nim poradzić?
Prawdopodobnie każdy z nas natrafił w swoim życiu na trudnego klienta. Być może, miałeś to...
Czytaj więcejDobry pracownik – jaki powinien być?
Wielu z nas zastanawia się, jaki właściwie powinien być dobry pracownik. W końcu podczas...
Czytaj więcejPrzejście na pracę zdalną – od czego zacząć?
Zastanawiasz się nad przeniesieniem swojej firmy w tryb pracy zdalnej? Nie wiesz jednak od czego...
Czytaj więcejWypalenie zawodowe – czy grozi również Tobie?
Praca, która do tej pory sprawiała Ci ogromną satysfakcję, nagle zaczęła Cię męczyć? Zniechęcasz...
Czytaj więcejRekrutacja pracowników – Jak powinna wyglądać?
Wiele osób przyzna, że proces rekrutacji pracowników nie należy do najłatwiejszych zadań. Mowa tu...
Czytaj więcejDlaczego skargi klientów są potrzebne?
Mało kto lubi słuchać skarg i negatywnych opinii dotyczących jego i jego biznesu. Jednak, czy aby...
Czytaj więcejAsertywność kluczem do odzyskania kontroli
Asertywność dla wielu z nas jest ciężką sztuką. Nie umiemy odmawiać, nawet jeśli czujemy, że...
Czytaj więcejCo zrobić, jeśli Twój klient popełnił błąd?
Jak już kilka razy wspominaliśmy, każdy przedsiębiorca powinien traktować swoich klientów jako...
Czytaj więcej