Każdy z nas coś sprzedaje, a najczęściej sprzedajemy siebie lub własne poglądy czy idee. W tym odcinku podcastu również będzie o sprzedaży, ale takiej sprzedaży, z jaką kojarzymy słowo “sprzedaż” – czyli ktoś komuś coś za coś.

W naszym przypadku głównym wątkiem będzie sprzedaż B2B (Business to Business), sprzedaż produktu lub usługi, sprzedaż za pieniądze oczywiście. Posłuchasz o tym jak sprzedawać, aby sprzedać.

O tym i nie tylko o tym prowadząca Agata porozmawia z Bartkiem Majewskim, który nie raz publicznie udowodnił, że na sprzedaży to się zna! Obecnie Bartek doradza firmom jak sprzedawać, jak lepiej sprzedawać. Prowadzi firmę, która pomaga klientom ogarnąć sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Co więcej, lubi zdobywać wiedzę i się nią dzielić, co widać nie tylko w Social Mediach, ale i w tej rozmowie.

Z 48. już odcinka “Sprzedaż B2B – jak sprzedawać, aby sprzedać?” dowiesz się:

  • Czy każdy może być handlowcem?
  • Czy sprzedaży można się nauczyć?
  • Co jest najtrudniejsze w sprzedaży?
  • Czego sprzedaż uczy?
  • Czy telefony w sprzedaży są jeszcze potrzebne?
  • Czym różni się sprzedaż B2C a B2B w Internecie?
  • Ile trwa proces zakupowy klienta B2B w Internecie?
  • Czy potrzebujemy człowieka w sprzedaży B2B?
  • Jak wygląda e-commerce B2B?
  • Jak rozdzielić sprzedaż w sklepie internetowym B2C od B2B?
  • Jak rozliczać pracę handlową w e-commerce B2B?
  • Czy rozdzielać CRM B2B i B2C?
  • Czym się różni sprzedaż produktów od sprzedaży usług?
  • Czym jest podgrzewanie leadów czy też ocieplanie leadów?
  • Co to jest lead?
  • Jak rozmawiać z klientem B2B?
  • Jak promować usługi SaaS (np. takie jak Brand24 – ciekawe czy wyłapią ;)) w Internecie?
  • Od czego zacząć aktywne pozyskiwanie klientów?

Książki dla handlowców polecane przez Bartka:

Gdzie znaleźć Bartka Majewskiego?

Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firma On-Line.