Każdy z nas coś sprzedaje, a najczęściej sprzedajemy siebie lub własne poglądy czy idee. W tym odcinku podcastu również będzie o sprzedaży, ale takiej sprzedaży, z jaką kojarzymy słowo “sprzedaż” – czyli ktoś komuś coś za coś.
W naszym przypadku głównym wątkiem będzie sprzedaż B2B (Business to Business), sprzedaż produktu lub usługi, sprzedaż za pieniądze oczywiście. Posłuchasz o tym jak sprzedawać, aby sprzedać.
O tym i nie tylko o tym prowadząca Agata porozmawia z Bartkiem Majewskim, który nie raz publicznie udowodnił, że na sprzedaży to się zna! Obecnie Bartek doradza firmom jak sprzedawać, jak lepiej sprzedawać. Prowadzi firmę, która pomaga klientom ogarnąć sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Co więcej, lubi zdobywać wiedzę i się nią dzielić, co widać nie tylko w Social Mediach, ale i w tej rozmowie.
Z 48. już odcinka “Sprzedaż B2B – jak sprzedawać, aby sprzedać?” dowiesz się:
- Czy każdy może być handlowcem?
- Czy sprzedaży można się nauczyć?
- Co jest najtrudniejsze w sprzedaży?
- Czego sprzedaż uczy?
- Czy telefony w sprzedaży są jeszcze potrzebne?
- Czym różni się sprzedaż B2C a B2B w Internecie?
- Ile trwa proces zakupowy klienta B2B w Internecie?
- Czy potrzebujemy człowieka w sprzedaży B2B?
- Jak wygląda e-commerce B2B?
- Jak rozdzielić sprzedaż w sklepie internetowym B2C od B2B?
- Jak rozliczać pracę handlową w e-commerce B2B?
- Czy rozdzielać CRM B2B i B2C?
- Czym się różni sprzedaż produktów od sprzedaży usług?
- Czym jest podgrzewanie leadów czy też ocieplanie leadów?
- Co to jest lead?
- Jak rozmawiać z klientem B2B?
- Jak promować usługi SaaS (np. takie jak Brand24 – ciekawe czy wyłapią ;)) w Internecie?
- Od czego zacząć aktywne pozyskiwanie klientów?
Książki dla handlowców polecane przez Bartka:
- Sales Acceleration Formula: Using Data, Technology, and Inbound Selling to go from $0 to $100 Million – Mark Roberge – Polskie wydanie: Rewolucyjna formuła zwiększenia sprzedaży
- From Impossible To Inevitable – Jason Lemkin, Aaron Ross
- SPIN Selling – Neil Rackham
- Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności David Allen
- Simple Numbers, Straight Talk, Big Profits!: 4 Keys to Unlock Your Business Potential – Greg Crabtree
- It Doesn’t Have to Be Crazy at Work – David Heinemeier Hansson
- Jak oni pracują. Rozmowy z polskimi twórcami – Agata Napiórska
- Codzienne rytuały Jak pracują umysły – Mason Currey
Gdzie znaleźć Bartka Majewskiego?
Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firma On-Line.