Spis treści
Czy warto podcasty wyprowadzić do strategii content marketingowej? Jak wykorzystać podcast w biznesie i w jego promocji? Czy warto w ogóle interesować się podcastami? O tym właśnie Agata rozmawia z Markiem Jankowskim, gospodarzem podcastu mała Wielka Firma, który prowadzi już od 10 lat.
Nawet jeśli nie planujesz na razie ruszać ze swoim podcastem to warto posłuchać tej rozmowy. Jedną z najważniejszych rzeczy, którą każdy powinien zapamiętać z tej rozmowy to kwestia porównywania się do innych.
W podcaście „FO 037 Jak wykorzystać podcast w biznesie?” poruszono takie zagadnienia jak:
- skąd pojawił się pomysł na podcast gdy były one praktycznie nieznane w Polsce?
- skąd nagle taka popularność podcastów w Polsce?
- dlaczego warto tworzyć podcasty?
- dlaczego warto słuchać podcasty?
- czy podcasty są lepsze od video?
- co jest trudnego w nagraniu dobrego podcastu?
- czego uczy nagrywanie podcastów?
- co jest najważniejsze przy tworzeniu podcastu firmowego?
- kto powinien być gospodarzem podcastu firmowego?
- po co robić sezony podcastu?
- dlaczego wiele podcastów “umiera” przed 7 odcinkiem?
- jak promować się za pośrednictwem podcastów?
- jak wykorzystać afiliację w podcastach?
Agata poruszyła z Markiem także temat kursu online o podcastingu, którego Marek jest autorem. Znajdziesz w nim takie rzeczy jak:
- podstawy podcastingu
- jak nazwać podcast
- jak pracować z głosem
- jak przygotować konspekt odcinka
- wskazówki dotyczące edycji nagrań
Podcasty jako kanał reklamowy:
- spoty reklamowe
- firma jest sponsorem podcastu
- rozmowy sponsorowane
- afiliacja
Polskie podcasty biznesowe:
- Deloitte
- Email [i] Mareting Paweł Sala z Freshmail
- podcast Teatru Współczesnego w Szczecinie
Narzędzie do organizacji wydarzeń i sprzedaży biletów – Konfeo.com
Strona www Marka
Marek Jankowski na LinkedIn
Marek Jankowski na Facebooku
Kurs online o podcastingu
Nie zapomnij także o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firmy On-Line!