Czy warto podcasty wyprowadzić do strategii content marketingowej? Jak wykorzystać podcast w biznesie i w jego promocji? Czy warto w ogóle interesować się podcastami? O tym właśnie Agata rozmawia z Markiem Jankowskim, gospodarzem podcastu mała Wielka Firma, który prowadzi już od 10 lat.

Nawet jeśli nie planujesz na razie ruszać ze swoim podcastem to warto posłuchać tej rozmowy. Jedną z najważniejszych rzeczy, którą każdy powinien zapamiętać z tej rozmowy to kwestia porównywania się do innych.

W podcaście „FO 037 Jak wykorzystać podcast w biznesie?” poruszono takie zagadnienia jak:

  • skąd pojawił się pomysł na podcast gdy były one praktycznie nieznane w Polsce?
  • skąd nagle taka popularność podcastów w Polsce?
  • dlaczego warto tworzyć podcasty?
  • dlaczego warto słuchać podcasty?
  • czy podcasty są lepsze od video?
  • co jest trudnego w nagraniu dobrego podcastu?
  • czego uczy nagrywanie podcastów?
  • co jest najważniejsze przy tworzeniu podcastu firmowego?
  • kto powinien być gospodarzem podcastu firmowego?
  • po co robić sezony podcastu?
  • dlaczego wiele podcastów “umiera” przed 7 odcinkiem?
  • jak promować się za pośrednictwem podcastów?
  • jak wykorzystać afiliację w podcastach?

Agata poruszyła z Markiem także temat kursu online o podcastingu, którego Marek jest autorem. Znajdziesz w nim takie rzeczy jak:

  • podstawy podcastingu
  • jak nazwać podcast
  • jak pracować z głosem
  • jak przygotować konspekt odcinka
  • wskazówki dotyczące edycji nagrań

Podcasty jako kanał reklamowy:

  • spoty reklamowe
  • firma jest sponsorem podcastu
  • rozmowy sponsorowane
  • afiliacja

Polskie podcasty biznesowe:

  • Deloitte
  • Email [i] Mareting Paweł Sala z Freshmail
  • podcast Teatru Współczesnego w Szczecinie

Narzędzie do organizacji wydarzeń i sprzedaży biletów – Konfeo.com

Strona www Marka
Marek Jankowski na LinkedIn
Marek Jankowski na Facebooku
Kurs online o podcastingu

Nie zapomnij także o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firmy On-Line!