DesignOps – co to za stanowisko? Czym zajmuje się DesignOps i czy w Twoim biznesie sprawdzi się jego rola?
Jeszcze kilka tygodni temu prowadząca podcast Agata nie słyszała o kimś takim jak DesignOps. Dopiero Ania Wojcieszczak, która pracuje jako DesignOps w Brainly, zaciekawiła ją tym tematem. Zaciekawiła nie tylko dlatego, że na zachodzie to bardzo popularna rola, ale i z uwagi na fascynację, z jaką Ania opowiada o swojej pracy. Aż chce się słuchać i działać razem z nią!
Dlatego zapraszamy do wysłuchania rozmowy, z której dowiesz się kim jest ten DesignOps i dlaczego w Polsce nie jest to popularne stanowisko.
O czym posłuchasz w tym odcinku podcastu?
Z 97. odcinka podcastu “Kim jest DesignOps i co dobrego robi w firmie?” dowiesz się:
- Kim jest DesignOps?
- Czym się zajmuje DesignOps?
- Jak wygląda dzień pracy DesignOps-a?
- Nie jest to popularne stanowisko w Polsce. Dlaczego?
- Jakie firmy potrzebują DesignOps’a?
- Jakie cechy/umiejętności powinna mieć taka osoba?
- Jak można stać się takim Design Ops’em?
- Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę aplikując na takie stanowisko?
- Jakiego typu warsztaty prowadzi Design Ops?
- Trudne strony tego zawodu?
- Jak w firmie utworzyć takie stanowisko? Jakie cele przed nim postawić?
Ważne linki:
Namiary na Anię:
Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line! Znajdziesz tam o wiele więcej ciekawych materiałów.