Jak znaleźć się wysoko w Google? Jak sprawić, aby wujaszek Google polubił Twoją stronę lub sklep internetowy?

Odpowiedzi na powyższe pytania udzieli dzisiejszy gość podcastu – Szymon Słowik. Szymon powie nam czym się różni SEO od pozycjonowania, na czym polega audyt SEO i na czym się skupiać w tym obszarze, gdy budżet jest ograniczony. To oczywiście tylko część poruszanych zagadnień, o które Agata podpyta Szymona – specjalisty SEO z ponad 10-letnim doświadczeniem.

W podcaście 83 „Czym jest audyt SEO i kiedy rozpocząć działania SEO” usłyszysz odpowiedzi na pytania:

1. Czym się różni SEO od pozycjonowania?
2. Kiedy rozpocząć pozycjonowanie sklepu internetowego?
3. Po co robić audyt SEO?
4. Na czym polega audyt SEO?
5. Czy jest sens pozycjonować na konkurencyjne frazy kluczowe?
6. Czy sprzedając na Allegro walczymy sami ze sobą o miejsca w Google?
7. Czy powinniśmy pozycjonować aukcje na Allegro?
8. Dlaczego trzeba płacić za audyt SEO?
9. Czym są szkodliwe linki?
10. Czy Google wciąż nakłada filtry i kary na strony?
11. Skąd wiadomo, że Google zmienił algorytm?
12. Jak pozyskiwać linki?
13. Jak wybierać słowa kluczowe do pozycjonowania strony?
14. Czy voice commerce i voice SEO w Polsce ma znaczenie?
15. Jak rozliczać SEO z agencją?
16. Czy możemy określić ile będzie kosztować wypozycjonowanie strony na konkretną frazę kluczową?

Linki:
Blog Szymona
Szymon Słowik na LinkedIn
Strona agencji Szymona
Audyt SEO dlaczego nie powinien być darmowy

Koniecznie odwiedź stronę podcastu Firma On-Line.