Czym jest Social Selling? Czy warto być na LinkedIn? O co chodzi z tą całą marką osobistą?

W zeszłym tygodniu mogłeś posłuchać trochę o sklepach internetowych, problemach, błędach czy o klientach kupujących w tych sklepach. Dziś też będzie o sprzedaży w Internecie, ale o trochę innej sprzedaży. Dziś Agata porozmawia z Pawłem Bronikowskim z Social Selling Hub o Social Sellingu.

Paweł pomaga firmom sprzedawać przez budowanie relacji z wykorzystaniem platform społecznościowych, głównie LinkedIn.

Rozmowy tej powinien posłuchać każdy, kto coś sprzedaje, a jak wiemy, sprzedawcą jest każdy, czy tego chcemy, czy nie.
Innymi słowy, według Agaty temat Social Sellingu i budowania relacji dotyczy każdego, a Paweł podpowiada jak do tego tematu sprytnie podejść. W czasie rozmowy głównie będzie o tym jak sprzedawać na LinkedIn, ale…to nie wszystko.

Skoro już wiesz, czym zajmuje się Paweł i o czym będzie podcast to nie trudno się domyślić, że Social Selling to właśnie sprzedaż przez budowanie relacji w mediach społecznościowych. Jest to jedna z niewielu metod sprzedaży, która przynosi wiele korzyści, nawet jeśli nie uda nam się domknąć sprzedaży.

Aaaaa jeśli interesuje Cię temat LinkedIn a Facebook w B2B, to koniecznie przeczytaj ten wpis: Linkedin vs Facebook w biznesie

Z podcastu Social Selling i tajemne moce Linkedin dowiesz się:

  • Czym jest Social Selling a czym Social Commerce?
  • Jak sprzedawać na LinkedIn?
  • Do czego jest potrzebna strona marki na LinkedIn, czyli tzw. campaign page?
  • Jak sprawić by pracownicy stali się ambasadorami marek?
  • Co jeśli pracownik nie chce promować swoją osobą firmy, w której pracuje?
  • Dlaczego warto budować markę osobistą, będąc nawet pracownikiem w jakiejś firmie?
  • Dlaczego warto pomagać pracownikowi budować markę osobistą?
  • Dlaczego nie ma co się obawiać, że treści z Facebooka opanują LinkedIn?
  • Jak sprawić by nasz feed na LinkedIn był bogaty w merytoryczne treści?
  • Jakie nowe funkcjonalności wprowadzi LinkedIn?
  • Czy popularność wideo to mit?
  • Czy warto mieć konto premium na LinkedIn?
  • Czym się wyrożnia konto premium dla zespołów na LinkedIn?
  • Czy będąc freelancerem, warto kupować konto LinkedIn Premium?
  • Czy na LinkedIn jest miejsce na reklamę produktów B2C?
  • Czy warto reklamować się na LinkedIn?
  • Jakie reklamy na LinkedIn mogą zadziałać?
  • Jakie możliwości targetowania reklam są na LinkedIn?
  • Czy są osoby warte obserwowania na LinkedIn?
  • Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn?

Warto zapamiętać: Najlepsza metoda sprzedaży na LinkedInie według Pawła to bycie aktywnym. Publikowanie merytorycznych artykułów, komentowanie, obserwowanie hasztagów ciekawych z punktu widzenia naszych klientów.

Może jeszcze chcesz o coś zapytać Pawła? A może Agatę? Pisz śmiało, do Pawła rzecz jasna na LinkedIn, do Agaty – gdzie tylko zechcesz!

Namiary na Pawła na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pawel-bronikowski/

Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firmy On-Line.