Co warto wiedzieć o Google Ads. Czy człowiek jest tu jeszcze potrzebny? Czy warto wykorzystywać reklamy elastyczne? Jak dobrze działać w Google Ads?

Reklama w Google to często bardzo dobrze konwertujące medium. Dlatego warto wiedzieć o Google Ads więcej. W temacie tym jest już jeden podcast – odcinek 9 – achmielewska.com/009, ale wtedy Google Ads nazywało się Google Adwords i nie miało kilku przydatnych funkcji.

Wtedy i teraz prowadząca podcast Firma On-Line do rozmowy zaprosiła Tomka Kryka. Tomek wciąż prowadzi dwie agencje marketingowe Ekspercimarketingu.pl i Sendingo, w dalszym ciągu siedzi także w Google Adsach.

W odcinku “Google Ads – czy człowiek jest tu jeszcze potrzebny?” Agata podpytuje Tomka o takie zagadnienia jak:

  1. Co ostatnio zmieniło się w Google Ads?
  2. Jakie są nowe funkcje w Google Ads ułatwiające pracę?
  3. Jak działa sztuczna inteligencja w Google Ads?
  4. Czy weszły te samopiszące się reklamy?
  5. Czy warto tworzyć reklamy elastyczne w Google Ads?
  6. Jak działają reklamy automatyczne?
  7. Ile pieniędzy miesięcznie na start warto mieć, aby reklamy konwertowały?
  8. Czy można samemu robić kampanie Google Ads?
  9. Co to jest Google Merchant Center?
  10. Jak sprawić, aby klientom nie wyświetlały się reklamy z produktami, które już kupił?
  11. Co lepiej działa: Facebook Ads czy Google Ads?
  12. Czy wprowadzenie na iPhone możliwości wyłączenia śledzenia przez aplikację wpłynie na GAds?
  13. Czy można się wyświetlać na nazwy marek konkurencyjnych?
  14. Czy warto promować się na frazy brandowe?
  15. Na co zwracać uwagę współpracując z agencją?

Poprzednia rozmowa Agaty i Tomka o Google Ads: “Reklama adwords w sklepie internetowym

Kontakt do Tomka Kryka:
Ekspercimarketingu.pl
Tomek na LinkedIn
Blog o marketingu i biznesie w sieci

Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.