Czym jest Social Selling? Czy warto być na LinkedIn? O co chodzi z tą całą marką osobistą?
W zeszłym tygodniu mogłeś posłuchać trochę o sklepach internetowych, problemach, błędach czy o klientach kupujących w tych sklepach. Dziś też będzie o sprzedaży w Internecie, ale o trochę innej sprzedaży. Dziś Agata porozmawia z Pawłem Bronikowskim z Social Selling Hub o Social Sellingu.
Paweł pomaga firmom sprzedawać przez budowanie relacji z wykorzystaniem platform społecznościowych, głównie LinkedIn.
Rozmowy tej powinien posłuchać każdy, kto coś sprzedaje, a jak wiemy, sprzedawcą jest każdy, czy tego chcemy, czy nie.
Innymi słowy, według Agaty temat Social Sellingu i budowania relacji dotyczy każdego, a Paweł podpowiada jak do tego tematu sprytnie podejść. W czasie rozmowy głównie będzie o tym jak sprzedawać na LinkedIn, ale…to nie wszystko.
Skoro już wiesz, czym zajmuje się Paweł i o czym będzie podcast to nie trudno się domyślić, że Social Selling to właśnie sprzedaż przez budowanie relacji w mediach społecznościowych. Jest to jedna z niewielu metod sprzedaży, która przynosi wiele korzyści, nawet jeśli nie uda nam się domknąć sprzedaży.
Aaaaa jeśli interesuje Cię temat LinkedIn a Facebook w B2B, to koniecznie przeczytaj ten wpis: Linkedin vs Facebook w biznesie
Z podcastu Social Selling i tajemne moce Linkedin dowiesz się:
- Czym jest Social Selling a czym Social Commerce?
- Jak sprzedawać na LinkedIn?
- Do czego jest potrzebna strona marki na LinkedIn, czyli tzw. campaign page?
- Jak sprawić by pracownicy stali się ambasadorami marek?
- Co jeśli pracownik nie chce promować swoją osobą firmy, w której pracuje?
- Dlaczego warto budować markę osobistą, będąc nawet pracownikiem w jakiejś firmie?
- Dlaczego warto pomagać pracownikowi budować markę osobistą?
- Dlaczego nie ma co się obawiać, że treści z Facebooka opanują LinkedIn?
- Jak sprawić by nasz feed na LinkedIn był bogaty w merytoryczne treści?
- Jakie nowe funkcjonalności wprowadzi LinkedIn?
- Czy popularność wideo to mit?
- Czy warto mieć konto premium na LinkedIn?
- Czym się wyrożnia konto premium dla zespołów na LinkedIn?
- Czy będąc freelancerem, warto kupować konto LinkedIn Premium?
- Czy na LinkedIn jest miejsce na reklamę produktów B2C?
- Czy warto reklamować się na LinkedIn?
- Jakie reklamy na LinkedIn mogą zadziałać?
- Jakie możliwości targetowania reklam są na LinkedIn?
- Czy są osoby warte obserwowania na LinkedIn?
- Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn?
Warto zapamiętać: Najlepsza metoda sprzedaży na LinkedInie według Pawła to bycie aktywnym. Publikowanie merytorycznych artykułów, komentowanie, obserwowanie hasztagów ciekawych z punktu widzenia naszych klientów.
Może jeszcze chcesz o coś zapytać Pawła? A może Agatę? Pisz śmiało, do Pawła rzecz jasna na LinkedIn, do Agaty – gdzie tylko zechcesz!
Namiary na Pawła na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pawel-bronikowski/
Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firmy On-Line.