Dobra obsługa klienta w dzisiejszych czasach to dla wielu coś cenniejszego od fajnej promocji, dobrego UX sklepu, czy strony. Użytkownik lub klient nie wrócą tam, gdzie zostali źle potraktowani. Dlatego warto skupić swoją uwagę na zadbaniu o dobrą obsługę klienta, zarówno jeśli chodzi o sklep internetowy, SaaS, jak i biznes stacjonarny.

Dzisiejszym gościem będzie Małgorzata Mikulska z GetResponse. Posłuchaj tej rozmowy, bo świetnie pokazuje jak dbać o zespół customer success, by mu się chciało i by dobra obsługa klienta była jego priorytetem.

W tym odcinku podcastu “Dobra obsługa klienta – jak oni to robią?!” usłyszysz m.in. o tym:

  • Jak zadowolić upierdliwego klienta?
  • O jakie czynniki należy zadbać, aby mieć dobrą obsługę klienta?
  • Jak rekrutować do działu customer service?
  • Jak zadbać o dobrą atmosferę w zespole?
  • Jak atmosfera w pracy wpływa na obsługę klienta?
  • Jak sobie radzić ze zdenerwowanym klientem?
  • Jak być opanowanym w sytuacji stresowej?
  • Jakie sytuacje stresowe występują w działach customer services?
  • Czy obsługa klienta może pracować zdalnie?
  • Czym jest customer success?
  • Jak zbierać feedback od klientów i wdrażać go w życie?
  • Jak sprawić, że klient poczuje się ważny?
  • Jaki kanał komunikacji z klientem jest najlepszy?
  • Jak przygotować strategię komunikacji z klientem?
  • Czy są jakieś granice obsługi klienta?
  • Jak motywować pracowników obsługi klienta?
  • Czy tworzyć skrypt scenariuszy rozmów z klientami?
  • Co robić z opiniami klientów?
  • Jak często dawać feedback pracownikom?
  • Co robi w firmie coach?

Jeśli chcesz skontaktować się z Gosią to polecamy przez LinkedIn. Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.