Słowa mają moc. W sumie to żadne odkrycie, ale czy wiesz jak wykorzystać moc treści w marketingu i sprzedaży? Dlaczego nie używać słowa “nie”? Jakie treści wywierają wpływ na użytkowników Internetu? 

Jak pisać, aby ludzie czytali, kupowali i nie uciekali? Jaki jest wpływ treści na odbiorcę?

Mowa tu oczywiście o etycznym wykorzystaniu słów, a nie manipulacji i oszukiwaniu. Dowiedz się zatem „Jakie słowa mają moc w marketingu i sprzedaży?”. Dzisiejszym gościem Agaty będzie Artur Pajkert, który podzieli się swoją pasją i powie, jaką moc mają słowa, jak możemy nimi zniszczyć okazję sprzedażową lub zniechęcić czytelnika do wgłębienia się w treść przekazu. Artur poda mnóstwo przykładów, pokaże jak pisać, aby uzyskać oczekiwane działania: zapis do newslettera, przetestowanie narzędzia, czy po prostu doczytanie treści do końca.

W odcinku podcastu FO 073 „Jakie słowa mają moc w marketingu i sprzedaży?” poruszono takie kwestie jak:

  • Jakie słowa mają moc wpływania na umysł czytelnika?
  • Czego powinniśmy unikać w komunikacji z odbiorcami naszych treści?
  • Jaki jest wpływ treści na odbiorcę?
  • Jaką moc ma słowo “ale”?
  • Jakiego słowa używać zamiast „ale”?
  • Dlaczego nie używać “wypróbuj”?
  • Jak komunikaty odbiera umysł świadomy i nieświadomy?
  • Dlaczego nie używać “nie” i zaprzeczeń?
  • Jak słowo “nie” oddziałuje na umysł?
  • Czym jest tryb biblijny w marketingu?
  • Co wykorzystać z biblii w marketingu?
  • Jak treści wywierają wpływ na użytkowników Internetu?
  • Jaki gramatyka ma wpływ na perswazję dzięki treściom?
  • jak się nauczyć tych technik tak, aby ich używać?

Książki i materiały polecane przez Artura:

Artur Pajkert w sieci:
LinkedIn
WWW

Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.