Wszyscy jesteśmy sprzedawcami, ale nie każdy z nas umie sprzedawać. Możemy się jednak tej sprzedaży uczyć co warto robić zwłaszcza jeśli od tego zależy nasza pensja.

Jednak jak uczyć się sprzedaży? Jest wiele sposobów, to wiadomo. W tym odcinku posłuchasz o tym jak uczyć się sprzedaży od własnych klientów, o badaniu procesu zakupowego i analizie win-loss. Agata będzie rozmawiać z Tomkiem Zagdanem i Radkiem Pogodą, założycielami pierwszej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach win-loss.

W odcinku “Jak uczyć się sprzedaży od własnych klientów?” posłuchasz o:

  • jak COVID-19 wpłynął na pracę handlowców?
  • jak uczyć się sprzedaży od klientów?
  • czym są badania procesu zakupowego?
  • jak badać proces zakupowy?
  • jak dużo danych potrzebujemy, aby badanie miało sens?
  • jak przeprowadzić badanie procesu zakupowego w B2B?
  • czy zawsze zadawać te same pytania?
  • czy rozmawiać także z klientami, którzy nie zdecydowali się na zakup?
  • jak budowanie relacji z klientami wpływa na badanie procesu zakupowego?
  • czy powinniśmy rozmawiać ze wszystkimi klientami?
  • czy samemu badać proces zakupowy, czy zlecić to firmie zewnętrznej?
  • kto powinien rozmawiać z klientem podczas badania?
  • jak emocje wpływają na badanie procesu zakupowego?
  • czy handlowiec powinien rozmawiać z klientem podczas badania procesu zakupowego?
  • czy trzeba coś zaoferować klientowi w zamian za wypełnienie ankiety?
  • czym jest analiza win-los?
  • jak wygląda proces wypełnienia ankiet?
  • jak powinna wyglądać ankieta badająca zadowolenie klienta?
  • jak długo powinno trwać badanie zadowolenia klienta?
  • czy w każdej branży warto robić analizę win-los?
  • jak wykorzystać wnioski z analiz i badań?

Zainteresowała Cię analiza win-loss? Skontaktuj się z dzisiejszymi gośćmi:
win-loss.pl
Radek Pogoda na LinkedIn
Tomek Zagdan na LinkedIn

Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.