Influecerzy – temat rzeka! Ale kim jest influencer? Czy trzeba mieć miliony złotych, aby stworzyć fajną i efektywną (nie tylko efektowną) kampanię? Jak zrobić fajną i tanią kampanię z influencerami?

O tym Agata porozmawia z Boomerem, a dokładniej z Maćkiem Pietrukiewiczem, który z influencerami współpracuje od lat. Zarówno influencerom, jak i markom, pomaga robić fajne rzeczy.

Podczas tej rozmowy Agata i Maciek poruszą takie kwestie jak:

  1. Kim jest influencer? Czym się różni influencer od celebryty?
  2. Czy patoinfluencerzy to też influencerzy?
  3. Jaką wartość ma współpraca z mniejszymi influencerami?
  4. Jakich efektów możemy się spodziewać po współpracy z małymi influencerami?
  5. Jak sprawdzić wiarygodność influencera?
  6. Jak sprzedawać dzięki współpracy z influencerami?
  7. Jak marka może wesprzeć influencera w kampanii promocyjnej?
  8. Jak zmierzyć czy świadomość marki po współpracy z influencerem się zwiększyła?
  9. Jak znaleźć influencerów do współpracy?
  10. Na co uważać we współpracy z influencerami?
  11. Czy wysyłać prezenty influencerom?
  12. Jak wybrać influencera do kampanii sprzedażowej?
  13. Przykłady ciekawych kampanii z influencerami.
  14. Jak budżet na taką kampanię trzeba mieć?
  15. Kiedy nie współpracować z influencerami?

Namiary na Maćka:
– newsletter Maćka
– Maciek Boomer Pietrukiewicz na LinkedIn

Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.