Szukasz sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów? Chcesz dowiedzieć się, co mówią o Tobie lub o Twojej firmie w Internecie? Ciekawi Cię jakie działania podejmuje konkurencja? A może chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o często polecanym monitoringu internetu?
Na te i na inne pytanie otrzymasz konkretne odpowiedzi w 12 już odcinku podcastu FIRMA ON-LINE! Posłuchaj rozmowy Agaty z Mikołajem Winklem z Brand24. Firmę, w której pracuje Mikołaj powinieneś kojarzyć jeśli działasz w Internetach. Choć w sumie nie musisz kojarzyć, przecież nie można znać wszystkiego.
Brand24 zajmuje się monitoringiem internetu, a Agata dokładnie przepytała Mikołaja jak, po co i dlaczego mały biznes, freelancer lub sklep internetowy powinien zainteresować się tym tematem.
Z rozmowy dowiesz się:
- Czym jest Brand24 i jak może pomóc w generowaniu konwersji?
- Jakie strony są monitorowane?
- Czy monitoring internetu działa w czasie rzeczywistym czy z opóźnieniem?
- Dlaczego warto zainteresować się monitoringiem internetu w czasie rzeczywistym?
- Jak monitoring może pomóc w pozyskiwaniu klientów?
- Jak dotrzeć do nowych potencjalnych klientów?
- Co można monitorować aby dotrzeć do potencjalnych i obecnych klientów?
- Ile fraz/słów kluczowych można monitorować?
- Czym jest wydźwięk pozytywny i negatywny?
- Jak wybrać frazy do monitorowania?
- Czy warto wykorzystywać monitoring internetu od samego początku, czyli od rozpoczynania biznesu czy sprzedaży internetowej?
- Czym wyniki otrzymane w Brand24 różnią się od wyników Google Alerts?
Ponadto Mikołaj podał przykłady z życia, kiedy to monitoring internetu zapobiegł dużym stratom w sklepie.
A 3 główne zalety korzystania z monitoringu internetu to:
- świadomość tego, co mówią o Twojej marce/osobie w sieci,
- zapobieganie kryzysom i ich łagodzenie, jak już się pojawią,
- monitoring sprzedażowy, czyli możliwość pozyskania nowych klientów
Dlatego wciśnij przycisk „play”, słuchaj, a potem monitoruj!
Nie zapomnij o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line.