Wszyscy jesteśmy sprzedawcami, ale nie każdy z nas umie sprzedawać. Możemy się jednak tej sprzedaży uczyć co warto robić zwłaszcza jeśli od tego zależy nasza pensja.
Jednak jak uczyć się sprzedaży? Jest wiele sposobów, to wiadomo. W tym odcinku posłuchasz o tym jak uczyć się sprzedaży od własnych klientów, o badaniu procesu zakupowego i analizie win-loss. Agata będzie rozmawiać z Tomkiem Zagdanem i Radkiem Pogodą, założycielami pierwszej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach win-loss.
W odcinku “Jak uczyć się sprzedaży od własnych klientów?” posłuchasz o:
- jak COVID-19 wpłynął na pracę handlowców?
- jak uczyć się sprzedaży od klientów?
- czym są badania procesu zakupowego?
- jak badać proces zakupowy?
- jak dużo danych potrzebujemy, aby badanie miało sens?
- jak przeprowadzić badanie procesu zakupowego w B2B?
- czy zawsze zadawać te same pytania?
- czy rozmawiać także z klientami, którzy nie zdecydowali się na zakup?
- jak budowanie relacji z klientami wpływa na badanie procesu zakupowego?
- czy powinniśmy rozmawiać ze wszystkimi klientami?
- czy samemu badać proces zakupowy, czy zlecić to firmie zewnętrznej?
- kto powinien rozmawiać z klientem podczas badania?
- jak emocje wpływają na badanie procesu zakupowego?
- czy handlowiec powinien rozmawiać z klientem podczas badania procesu zakupowego?
- czy trzeba coś zaoferować klientowi w zamian za wypełnienie ankiety?
- czym jest analiza win-los?
- jak wygląda proces wypełnienia ankiet?
- jak powinna wyglądać ankieta badająca zadowolenie klienta?
- jak długo powinno trwać badanie zadowolenia klienta?
- czy w każdej branży warto robić analizę win-los?
- jak wykorzystać wnioski z analiz i badań?
Zainteresowała Cię analiza win-loss? Skontaktuj się z dzisiejszymi gośćmi:
win-loss.pl
Radek Pogoda na LinkedIn
Tomek Zagdan na LinkedIn
Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.