Kiedy coś jest ciekawe i warte uwagi, lubimy się dzielić. Tym razem mamy coś fajnego, jeśli interesujesz się działaniami e-commerce i marketingiem internetowym. Poznaj Ekomersiak.pl – bloga dla głodnych wiedzy z e-biznesu.

E-commerce w Ekomersiak.pl – kto tworzy branżowe treści?

Twórcą i dostawcą ekomersowych treści jest Michał Pieprzak. Jak sam o sobie pisze jest mężem i ojcem. Zawodowo zaś zajmuje się tematyką e-biznesu. Doświadczenie i pozycję eksperta zdobywał jako szef działów e-commerce w dużych sieciach retailowych, gdzie był odpowiedzialny za rozwój sklepów internetowych np. Drogeria Natura – chyba wszyscy ją znamy, albo chociaż o niej słyszeliśmy.

Od 2020 roku porzucił szefowanie na rzecz niesienia pomocy przedsiębiorcom. Obecnie jest konsultantem i doradcą e-commerce. Jego publikacje znajdziesz w prasie branżowej; “Puls Biznesu“, “Rzeczpospolita“, czy magazyn “E-commerce w Praktyce“.

Kto odnajdzie się na blogu e-commerce?

Ty, my, oni – każdy. Każdy, kto szuka przystępnie przekazywanej wiedzy z tematów e-commerce. Blog ekomersiak.pl skierowany jest do każdego użytkownika, który szuka inspiracji, porad, edukacji i wsparcia. Dlatego, jeśli szukasz inspiracji i sprawdzonych pomysłów na uruchomienie i rozwój własnego sklepu internetowego, to będzie to dla ciebie wartościowe miejsce w sieci.

W Polsce każdego roku powstaje 6-8 tysięcy sklepów internetowych, z których 80% upada w ciągu 2-3 lat

Nie pozwól, aby twój sklep znalazłam się w tych 80%.

Poczytaj o e-commerce i zyskaj!

16 kategorii, w których poruszane są istotne obszary e-commerce. Ciekawe case study i gotowe przepisy, z którymi możesz zacząć działać lub ulepszyć swój sklep internetowy. Zaletą bloga jest to, że będzie on również e-commercepedią dla osób działających w branży, ale nie prowadzących własnych sklepów. Wiedzę i inspirację z ekomersiak.pl mogą czerpać:

  • marketingowcy,
  • copywriterzy,
  • pozycjonerzy,
  • specjaliści ds. Social Mediów.

Tak naprawdę każdy, kto potrzebuje wsparcia w zakresie działań e-commerce i pokrewnych.

Wiedza na wyciągnięcie ręki

Strategia, analiza, finanse. Pozycjonowanie sklepów internetowych, produktywność, e-mail marketing. Wszystko, czego potrzebujesz, żeby zrozumieć jak działa i jak prowadzić własny sklep internetowy.

  • PLATFORMY E-COMMERCE
  • CASE STUDY
  • MARKETING INTERNETOWY
  • POZYCJONOWANIE (SEO)
  • FANSE W E-COMMERCE
  • STRATEGIA W E-COMMERCE
  • USER EXPERIENCE
  • ANALITYKA INTERNETOWA
  • PRODUKTYWNOŚĆ
  • LOGISTYKA E-COMMERCE
  • CONTENT MARKETING
  • CUSTOMER EXPERIENCE
  • INSPIRACJE
  • EMAIL MARKETING
  • MARKETPLACE
  • SOCIAL MEDIA

To obszary i tematy poruszane na blogu. To co, jesteś gotowy na swój własny sklep internetowy?

Co zyskasz czytając branżowe artykuły?

Wiedza, którą zdobędziesz z artykułów, umożliwi ci stworzenie strategii, planowanie i prowadzenie efektywnych działań w e-commerce. Jeśli jesteś osobą, która straciła wiarę w powodzenie swojego biznesu, to szczerze polecamy ci zacząć od zakładki case study, gdzie znajdziesz naprawdę imponujące przykłady tego, jak z niczego można zrobić coś. Coś, co przy przemyślanych działaniach staje się opłacalne i daje perspektywy na przyszłość. To coś, to może być twój sklep internetowy, który spisałeś już na straty.

To może być również inspiracja do analizy obecnych działań prowadzonych w obrębie twojego e-commerce i zweryfikowania, czy rzeczywiście jesteś na dobrej drodze do sukcesu, czy może jednak warto by było zmienić poszczególne aspekty.

Rozwój nie tylko w e-commerce

Jak już pisaliśmy wyżej z wiedzy zawartej na blogu ekomersiak.pl skorzystasz nie tylko wtedy, kiedy prowadzisz e-biznes. Artykuły pisane są w sposób przystępny dla każdego użytkownika i dzięki nim możesz rozwinąć swoją wiedzę z zakresu e-commerce i wykorzystać ją w pracy z klientami.

Nie wierz nam na słowo, przeczytaj:

case study
Konkretne elementy, które powinna zawierać karta produktu
analiza konkurencji

Dlaczego warto zajrzeć na ekomersiak.pl?

Masz szansę na rozwój swojego biznesu, praktyczne zastosowanie wiedzy. Ukierunkowanie prowadzonych działań, a także stworzenie strategii od podstaw. Zyskasz również wiedzę, którą możesz zastosować w praktyce. Przełóż ją na działania dla swoich klientów, jeśli zajmujesz się marketingiem dla e-commerce, logistyką, planujesz ścieżki zakupowe i wiele innych.

Wiemy, że możesz znać setki blogów poświęconych podobnej tematyce – grunt to znaleźć taki, który da ci prawdziwą wartość, rozwój i wiedzę.