Czy da się opowiadać ciekawie o branży technologicznej? Czy można prowadzić podcast w biznesie IT? Jak dotrzeć do programistów, którzy nie są zbyt aktywni w Social Media?

Prowadząca podcast Firma On-Line podkreśla, że tytuł odcinka nie ma nikogo urazić. Po prostu programowanie wielu osobom kojarzy się z trudną, a czasem nudną pracą. Wydaje im się, że programowanie polega jedynie na nieustannym klepaniu kodu. My wiemy, że tak nie jest, wie o tym również Agata i jej gość – Krzysztof Kempiński, którego możesz znać z podcastu „Porozmawiajmy o IT”. Jak jednak przekonać do tego pozostałych odbiorców?

W 44 już odcinku podcastu FIRMA ON-LINE “Jak ciekawie opowiadać o „trudnej branży?” Agata z Krzysztofem poruszą takie tematy jak:

1. Jak opowiadać o “nudnej branży”? Czyli jak opowiadać np. o tematach technicznych?
2. Czy przez podcast da się nauczyć programować?
3. Jakie tematy poruszyć w branży IT, aby zaciekawić słuchacza?
4. Tworzyć treści po polsku czy po angielsku?
5. Jaki typ treści spotyka się z największym feedbackiem od słuchaczy, czytelników czy oglądających? Gdzie najczęściej zostawiają komentarze lub toczą się dyskusje?
6. Jak zachęcać do komentowania odcinków podcastów?
7. Jak promować podcast  biznesowy o IT? Jak dotrzeć do osób, które nie są aktywne w Social Media?
8. Czy warto inwestować w płatną reklamę na Facebooku?
9. Jak wykorzystać podcast w biznesie technologicznym?
10. Czy podcasty mają szansę osiągnąć sukces w Polsce, sukces taki jak YouTube?
11. Jakie korzyści daje firmom tworzenie podcastu?

Ten odcinek jest kolejnym odcinkiem z cyklu, który Agata współtworzy z magazynem Marketer+ w celu rozpowszechnienia podcastów w Polsce.

Zachęcamy Cię do wysłuchania dwóch poprzednich odcinków z owego cyklu o podcastach w biznesie:

Z kolei na stronie Marketer+ znajdziesz 2 artykuły o tym jak wykorzystać podcast biznesowy w promocji firmy:

Krzysztof Kempiński w Internecie:

Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firma On-Line.