Czy można nauczyć się pisać? Czym są treści sprzedażowe i jakie cechy posiadają? Kto może zostać copywriterem i jak pisać, żeby nas czytano?

O tym Agata porozmawia z Dariuszem Puzyrkiewiczem – copywriterem, trenerem pisania i bardzo silną osobowością, która nie cacka się ze słowami. Dariusz z wykształcenia jest technikiem informatykiem i jak sam o sobie mówi “ma misję zemsty na nauczycielu języka polskiego, który mówił, że nic z niego nie będzie”.

Podczas tej rozmowy „Treści sprzedażowe – jak pisać i sprzedawać?” posłuchasz o:

  • Czy każdy może się nauczyć pisać?
  • Jak pisać, żeby nas czytano?
  • Czym charakteryzują się treści sprzedażowe?
  • Jak określić swojego klienta?
  • Jakiego języka używać w sprzedaży?
  • Jak rozwinąć umiejętność pisania?
  • Jak wybrać copywritera?
  • Czym jest marketing konwersacyjny?
  • Jaką długość powinny mieć teksty?
  • Co to jest NIDA?
  • Jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym?
  • Jak pisać teksty, aby spełniały swój cel?

Książki wspominane w podcaście:

Jak możesz skontaktować się z Darkiem:

Nie zapomnij o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line. Znajdziesz tam piękną notkę wizualną z najważniejszych tematów poruszonych w odcinku. Dodatkowo znajdziesz tam też link do specjalnego prezentu przygotowanego przez gościa dzisiejszego odcinka.