Chcesz pozyskać klienta biznesowego? Twoje działania marketingowe to głównie pozyskiwanie leadów B2B i wiesz, że w wielu branżach sprawdza się wideo? Ale jak zrobić wideo w B2B? Jak wykorzystać video w lejku zakupowym i content marketingu? Jak dzięki wideo zwrócić uwagę klienta, zainteresować go i przekonać do zakupu?

Nie jest to takie proste… Na szczęście dzisiejszym gościem Agaty jest Wojciech Kardyś, który wraz z kolegą Adrianem pomaga firmom tworzyć profesjonalne filmy skierowane zarówno do klientów biznesowych, jak i do klientów indywidualnych. Dowiedz się zatem jak stworzyć dobre wideo w B2B.

W odcinku podcastu “Jak stworzyć wideo w B2B? Od pomysłu do realizacji” poruszane są takie kwestie jak:

  • Dlaczego warto inwestować w video?
  • Czy ludzie będą chcieli płacić za wideo w Internecie? Czy YouTube Premium ma sens?
  • Czym się różni vlog od filmu?
  • Jak stworzyć vlog dla firmy?
  • Jak stworzyć scenariusz do vloga?
  • Co to jest drabinka scenariuszowa?
  • Jak długie powinny być vlogi reklamowe?
  • Jakie rodzaje filmów biznesowych można stworzyć?
  • Czy tworzyć tylko wideo na YouTube?
  • Jak wybrać osoby do filmu?
  • Jak rozreklamować software house?
  • Czy jesteśmy w stanie jako marka wygrać z “głupkowatymi” treściami?
  • Jak dystrybuować i promować filmy?
  • Co to jest reklamy outstream i instream?

Linki do miejsc, o których wspomniano w podcaście, a także tam, gdzie można złapać Wojtka lub Adriana:

Nie zapomnij także o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line.