Chcesz pozyskać klienta biznesowego? Twoje działania marketingowe to głównie pozyskiwanie leadów B2B i wiesz, że w wielu branżach sprawdza się wideo? Ale jak zrobić wideo w B2B? Jak wykorzystać video w lejku zakupowym i content marketingu? Jak dzięki wideo zwrócić uwagę klienta, zainteresować go i przekonać do zakupu?
Nie jest to takie proste… Na szczęście dzisiejszym gościem Agaty jest Wojciech Kardyś, który wraz z kolegą Adrianem pomaga firmom tworzyć profesjonalne filmy skierowane zarówno do klientów biznesowych, jak i do klientów indywidualnych. Dowiedz się zatem jak stworzyć dobre wideo w B2B.
W odcinku podcastu “Jak stworzyć wideo w B2B? Od pomysłu do realizacji” poruszane są takie kwestie jak:
- Dlaczego warto inwestować w video?
- Czy ludzie będą chcieli płacić za wideo w Internecie? Czy YouTube Premium ma sens?
- Czym się różni vlog od filmu?
- Jak stworzyć vlog dla firmy?
- Jak stworzyć scenariusz do vloga?
- Co to jest drabinka scenariuszowa?
- Jak długie powinny być vlogi reklamowe?
- Jakie rodzaje filmów biznesowych można stworzyć?
- Czy tworzyć tylko wideo na YouTube?
- Jak wybrać osoby do filmu?
- Jak rozreklamować software house?
- Czy jesteśmy w stanie jako marka wygrać z “głupkowatymi” treściami?
- Jak dystrybuować i promować filmy?
- Co to jest reklamy outstream i instream?
Linki do miejsc, o których wspomniano w podcaście, a także tam, gdzie można złapać Wojtka lub Adriana:
- Kanał Żabki na YouTube Kumaty
- Agencje chłopaków
- Wojtek Kardyś na LinkedIn
- Świetny kanał na YT Adriana o efektach specjalnych, sztuce operatorskiej i montażowej
- Vlog Jysk
Nie zapomnij także o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line.