Co warto wiedzieć o Google Ads. Czy człowiek jest tu jeszcze potrzebny? Czy warto wykorzystywać reklamy elastyczne? Jak dobrze działać w Google Ads?
Reklama w Google to często bardzo dobrze konwertujące medium. Dlatego warto wiedzieć o Google Ads więcej. W temacie tym jest już jeden podcast – odcinek 9 – achmielewska.com/009, ale wtedy Google Ads nazywało się Google Adwords i nie miało kilku przydatnych funkcji.
Wtedy i teraz prowadząca podcast Firma On-Line do rozmowy zaprosiła Tomka Kryka. Tomek wciąż prowadzi dwie agencje marketingowe Ekspercimarketingu.pl i Sendingo, w dalszym ciągu siedzi także w Google Adsach.
W odcinku “Google Ads – czy człowiek jest tu jeszcze potrzebny?” Agata podpytuje Tomka o takie zagadnienia jak:
- Co ostatnio zmieniło się w Google Ads?
- Jakie są nowe funkcje w Google Ads ułatwiające pracę?
- Jak działa sztuczna inteligencja w Google Ads?
- Czy weszły te samopiszące się reklamy?
- Czy warto tworzyć reklamy elastyczne w Google Ads?
- Jak działają reklamy automatyczne?
- Ile pieniędzy miesięcznie na start warto mieć, aby reklamy konwertowały?
- Czy można samemu robić kampanie Google Ads?
- Co to jest Google Merchant Center?
- Jak sprawić, aby klientom nie wyświetlały się reklamy z produktami, które już kupił?
- Co lepiej działa: Facebook Ads czy Google Ads?
- Czy wprowadzenie na iPhone możliwości wyłączenia śledzenia przez aplikację wpłynie na GAds?
- Czy można się wyświetlać na nazwy marek konkurencyjnych?
- Czy warto promować się na frazy brandowe?
- Na co zwracać uwagę współpracując z agencją?
Poprzednia rozmowa Agaty i Tomka o Google Ads: “Reklama adwords w sklepie internetowym”
Kontakt do Tomka Kryka:
Ekspercimarketingu.pl
Tomek na LinkedIn
Blog o marketingu i biznesie w sieci
Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.