Spis treści
Słowa mają moc. W sumie to żadne odkrycie, ale czy wiesz jak wykorzystać moc treści w marketingu i sprzedaży? Dlaczego nie używać słowa “nie”? Jakie treści wywierają wpływ na użytkowników Internetu?
Jak pisać, aby ludzie czytali, kupowali i nie uciekali? Jaki jest wpływ treści na odbiorcę?
Mowa tu oczywiście o etycznym wykorzystaniu słów, a nie manipulacji i oszukiwaniu. Dowiedz się zatem „Jakie słowa mają moc w marketingu i sprzedaży?”. Dzisiejszym gościem Agaty będzie Artur Pajkert, który podzieli się swoją pasją i powie, jaką moc mają słowa, jak możemy nimi zniszczyć okazję sprzedażową lub zniechęcić czytelnika do wgłębienia się w treść przekazu. Artur poda mnóstwo przykładów, pokaże jak pisać, aby uzyskać oczekiwane działania: zapis do newslettera, przetestowanie narzędzia, czy po prostu doczytanie treści do końca.
W odcinku podcastu FO 073 „Jakie słowa mają moc w marketingu i sprzedaży?” poruszono takie kwestie jak:
- Jakie słowa mają moc wpływania na umysł czytelnika?
- Czego powinniśmy unikać w komunikacji z odbiorcami naszych treści?
- Jaki jest wpływ treści na odbiorcę?
- Jaką moc ma słowo “ale”?
- Jakiego słowa używać zamiast „ale”?
- Dlaczego nie używać “wypróbuj”?
- Jak komunikaty odbiera umysł świadomy i nieświadomy?
- Dlaczego nie używać “nie” i zaprzeczeń?
- Jak słowo “nie” oddziałuje na umysł?
- Czym jest tryb biblijny w marketingu?
- Co wykorzystać z biblii w marketingu?
- Jak treści wywierają wpływ na użytkowników Internetu?
- Jaki gramatyka ma wpływ na perswazję dzięki treściom?
- jak się nauczyć tych technik tak, aby ich używać?
Książki i materiały polecane przez Artura:
- Potęga podświadomości, Murphy Joseph
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Robert Cialdini
- SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji, Andrzej Batko
- Zakamarki marki, Paweł Tkaczyk
- Ebook o hackowaniu umysłów
- Narzędzie do audytu strony
Artur Pajkert w sieci:
LinkedIn
WWW
Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.