Zastanawiałeś się, czy PR jest potrzebny Twojej firmie? Wielu osobom kojarzy się on ze starymi formami promocji, w starych mediach i bez możliwości mierzenia efektów. Ale czy tak jest naprawdę? O tym i nie tylko o tym usłyszysz w tym odcinku podcastu.

Zobaczysz, a raczej usłyszysz, że człowiek od PR to człowiek orkiestra, a przynajmniej tak zwykle jest. Dlaczego? Bo w obecnych czasach public relations to taki marketing 360, gdzie ogarnia się kontakty z dziennikarzami, eventy, Social Media, współpracę z influencerami, content… A jak to dzisiejszy gość podcastu Agaty, Miriam, powiedziała: to wszystko łączy komunikacja, wizerunek i kreatywność. Miriam Baran – Kądziołka w tym odcinku wyjaśni nam, na czym polega ten cały PR.

Z 53. odcinku podcastu – “Czy PR jest potrzebny Twojej firmie?” dowiesz się:

  • czym jest PR?
  • co wchodzi w działania PR-owe?
  • na czym polega PR marek technologicznych?
  • jak budować i podtrzymywać relacje z mediami?
  • kto jest influencerem, a kto dziennikarzem? gdzie jest granica między blogerem a dziennikarzem?
  • na czym polegają kontakty z mediami?
  • jakie błędy popełniają PR-owcy?
  • czym się różni PR marek technologicznych od PR branży fashion czy moto?
  • czy współpraca z influencerami ma sens? czy reklama z influencerami przynosi efekty?
  • czy można prowadzić działania PR dla sklepu internetowego?
  • jak budować wizerunek sklepu internetowego?
  • co wchodzi w zakres działań w PR? Co musi potrafić dobry PR Manager?
  • jakie są trudności w pracy w PRze?
  • jak współpracować z agencją PR?
  • kiedy ma sens współpraca z agencją PR?
  • jakie cele może nam pomóc osiągnąć agencja PR?
  • czy PR w sklepie internetowym ma sens?

I jak, czy PR jest potrzebny Twojej firmie?

Linki do postów Tamary – @macademiangirl
zdjęcie 1
zdjęcie 2
zdjęcie 3

Książki, które poleca Miriam:

Kontakt do Miriam:

Zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line.