DesignOps – co to za stanowisko? Czym zajmuje się DesignOps i czy w Twoim biznesie sprawdzi się jego rola?

Jeszcze kilka tygodni temu prowadząca podcast Agata nie słyszała o kimś takim jak DesignOps. Dopiero Ania Wojcieszczak, która pracuje jako DesignOps w Brainly, zaciekawiła ją tym tematem. Zaciekawiła nie tylko dlatego, że na zachodzie to bardzo popularna rola, ale i z uwagi na fascynację, z jaką Ania opowiada o swojej pracy. Aż chce się słuchać i działać razem z nią!

Dlatego zapraszamy do wysłuchania rozmowy, z której dowiesz się kim jest ten DesignOps i dlaczego w Polsce nie jest to popularne stanowisko.

O czym posłuchasz w tym odcinku podcastu?

Z 97. odcinka podcastu “Kim jest DesignOps i co dobrego robi w firmie?” dowiesz się:

  • Kim jest DesignOps?
  • Czym się zajmuje DesignOps?
  • Jak wygląda dzień pracy DesignOps-a?
  • Nie jest to popularne stanowisko w Polsce. Dlaczego?
  • Jakie firmy potrzebują DesignOps’a?
  • Jakie cechy/umiejętności powinna mieć taka osoba?
  • Jak można stać się takim Design Ops’em?
  • Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę aplikując na takie stanowisko?
  • Jakiego typu warsztaty prowadzi Design Ops?
  • Trudne strony tego zawodu?
  • Jak w firmie utworzyć takie stanowisko? Jakie cele przed nim postawić?

Ważne linki:

Namiary na Anię:

Koniecznie zajrzyj też na stronę podcastu Firma On-Line! Znajdziesz tam o wiele więcej ciekawych materiałów.