Zastanawiasz się jak ustalać cele w firmie, aby zostały osiągnięte? Stosujesz metodę SMART do zapisywania celów, ale nie zawsze są one osiągane? A słyszałeś o metodzie OKR do ustalania celów?
Dzisiejszym gościem Agaty będzie Tomasz Bienias. Ten odcinek będzie dotyczył metody ustalania celów OKR. OKRy stosuje między innymi Google, Allegro, OLX, Flixbus czy Gazeta.pl. I może od następnego roku także Twoja firma?
W odcinku “FO 056 OKRy czyli jak ustalać cele w firmie” Agata z Tomaszem poruszają takie kwestie jak:
- Czym są OKRy?
- Czym OKRy różnią się od ustalania celów SMART?
- Jakie są przewagi OKRów?
- Jak wygląda ustalanie OKRów?
- Jak wygląda wdrażanie OKRów w praktyce?
- Ile celów możemy ustalić w metodzie OKR?
- Jak powinny być zapisane kluczowe rezultaty?
- Jak ustawić OKRy dla sprzedaży?
- Czy OKRy są tylko dla dużych firm? Czy freelancerzy mogą korzystać z OKRów?
- Co jest najtrudniejsze we wdrożeniu OKRów?
Linki do stron i książek polecanych w odcinku:
- Kto używa OKRów w Polsce
- Prosty przewodnik po OKRach “ABC metody OKR”
- Źródła wiedzy o OKRach
- Książka: Measure What Matters: OKRs: The Simple Idea that Drives 10x Growth, John E. Doerr
- Wersja polska: Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Miejsca w sieci, gdzie znajdziesz Tomka Bieniasa:
Koniecznie zajrzyj na stronę podcastu Firma On-Line.