A co to za nowy serwis ta Quora? To nowe Social Media? A może to jakieś forum? A to po prostu Quora po polsku! Znana wielu w jej anglojęzycznej wersji wreszcie pojawiła się i w naszym języku.

Dzisiejszym gościem Agaty jest Gloria Ziencina-Kawula, czyli Community manager Quora po polsku. Quora to miejsce, w którym możesz zapytać o cokolwiek i uzyskać spersonalizowaną, napisaną specjalnie dla Ciebie odpowiedź. Możesz też sam pomóc innym odpowiadając na ich pytania. Quora to miejsce, w którym możesz też budować markę osobistą oraz nawiązywać relacje. O tym, jakie korzyści płyną z obecności na Quora po polsku, jak można wykorzystać ją do marketingu marki czy budowania relacji biznesowych dowiesz się z dzisiejszego odcinka podcastu Firma On-Line!

Z podcastu “FO 057 Budowanie marki na Quora po polsku” dowiesz się m.in.:

  • Czym jest Qoura?
  • Dlaczego pojawiła się Quora po polsku?
  • Jaki cel jest Quory?
  • Czym Quora różni się od forum internetowego?
  • Dlaczego na początku wstęp na Quorę był na zaproszenie?
  • Kto buduje polski zespół na Quora?
  • Co robi Community manager na Quorze?
  • Kto tworzy pytania na Quora?
  • Czym Quora różni się od grup na Facebooku?
  • Do czego służy system ocen odpowiedzi?
  • Jak uatrakcyjniać nasze odpowiedzi, aby budować pozytywny wizerunek?
  • Czy na Quorze jest miejsce dla marek?
  • Jak wykorzystać Quorę wizerunkowo?
  • Jak budować markę Startupu?
  • Jaką przyjąć strategię na Quora?
  • Czy można polecać własną firmę lub produkty?
  • Czy można dzielić się linkami do swojej strony, czy bloga?
  • Czy można na Quorze określić grupę docelową?
  • Od czego zacząć promocję na Quora?

Gdzie znaleźć Glorię?

Nie zapomnij o tym, by zajrzeć na stronę podcastu Firma On-Line.