Czy można nauczyć się pisać? Czym są treści sprzedażowe i jakie cechy posiadają? Kto może zostać copywriterem i jak pisać, żeby nas czytano?
O tym Agata porozmawia z Dariuszem Puzyrkiewiczem – copywriterem, trenerem pisania i bardzo silną osobowością, która nie cacka się ze słowami. Dariusz z wykształcenia jest technikiem informatykiem i jak sam o sobie mówi “ma misję zemsty na nauczycielu języka polskiego, który mówił, że nic z niego nie będzie”.
Podczas tej rozmowy „Treści sprzedażowe – jak pisać i sprzedawać?” posłuchasz o:
- Czy każdy może się nauczyć pisać?
- Jak pisać, żeby nas czytano?
- Czym charakteryzują się treści sprzedażowe?
- Jak określić swojego klienta?
- Jakiego języka używać w sprzedaży?
- Jak rozwinąć umiejętność pisania?
- Jak wybrać copywritera?
- Czym jest marketing konwersacyjny?
- Jaką długość powinny mieć teksty?
- Co to jest NIDA?
- Jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym?
- Jak pisać teksty, aby spełniały swój cel?
Książki wspominane w podcaście:
- Dariusz Puzyrkiewicz Książka Biblia copywritingu
- Claude Hopkins Scientific Advertising
- Claude Hopkins TMy life in Advertising
Jak możesz skontaktować się z Darkiem:
Nie zapomnij o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line. Znajdziesz tam piękną notkę wizualną z najważniejszych tematów poruszonych w odcinku. Dodatkowo znajdziesz tam też link do specjalnego prezentu przygotowanego przez gościa dzisiejszego odcinka.