Czy warto być na Pintereście? Czy TikTok sprzedaje? A Snapchat jeszcze działa w Polsce? Jak wykorzystać “nowoczesne” platformy społecznościowe w biznesie?! Czy one sprzedają?

W obecnych czasach trudno robić marketing bez uwzględniania social mediów w swoich działaniach. Wie o tym między innymi Ania Ledwoń-Blacha, gość dzisiejszego odcinka podcastu Firma On-Line. Ania jest współzałożycielką i kreatywną częścią agencji marketingowej More Bananas, a także współtwórczynią Crash Mondays, czyli edukacyjnych spotkań dla marketerów. A w temacie mediów społecznościowych siedzi bardzo mocno, więc kto jak nie ona mógłby odpowiedzieć na nasze pytania?

W podcaście “Czy sprzedają? TikTok, Pinterest, Snapchat – Ania Ledwoń-Blacha” poruszono takie tematy jak:

  1. Jak social media sprzedają?
  2. Czy Polacy korzystają z Pinterest?
  3. Jak działać na Pinterest?
  4. Czy ludzie kupują przez Pinterest?
  5. Kto na Pintereście dobrze działa?
  6. Kto używa Twittera w Polsce?
  7. Jakie branże odnajdą się na Twitterze?
  8. Dlaczego na świecie Twitter jest bardziej popularny niż w Polsce?
  9. Dlaczego w Polsce trudno być na Twitterze w biznesie?
  10. Czy Snapchat jeszcze istnieje?
  11. Jakie funkcje sprzedażowe ma Snapchat?
  12. Czy na każde media społecznościowe można wrzucać to samo?
  13. Jakie budżety należy mieć na media społecznościowe?
  14. Jak analizować działania na TikToku?
  15. Czy można wykorzystać Clubhouse w marketingu?
  16. Czy “brudne branże” odnajdą się w nowoczesnych social media?

Marki w mediach społecznościowych wspomniane w rozmowie:
Pinterest
Westwing
Pani Swojego Czasu
Kuchnia Lidla
Mailchimp

Twitter
x-kom
Coffeedesk
Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom

Inne platformy:
Wykop
Reddit
Twitch
Discord
Github

Ania Ledwoń i jej inicjatywy w sieci:
CrashMondays
More Bananas
Ania Ledwoń-Blacha na LinkedIn

Koniecznie odwiedź stronę podcastu Firma On-Line.