Czy warto być na Pintereście? Czy TikTok sprzedaje? A Snapchat jeszcze działa w Polsce? Jak wykorzystać “nowoczesne” platformy społecznościowe w biznesie?! Czy one sprzedają?
W obecnych czasach trudno robić marketing bez uwzględniania social mediów w swoich działaniach. Wie o tym między innymi Ania Ledwoń-Blacha, gość dzisiejszego odcinka podcastu Firma On-Line. Ania jest współzałożycielką i kreatywną częścią agencji marketingowej More Bananas, a także współtwórczynią Crash Mondays, czyli edukacyjnych spotkań dla marketerów. A w temacie mediów społecznościowych siedzi bardzo mocno, więc kto jak nie ona mógłby odpowiedzieć na nasze pytania?
W podcaście “Czy sprzedają? TikTok, Pinterest, Snapchat – Ania Ledwoń-Blacha” poruszono takie tematy jak:
- Jak social media sprzedają?
- Czy Polacy korzystają z Pinterest?
- Jak działać na Pinterest?
- Czy ludzie kupują przez Pinterest?
- Kto na Pintereście dobrze działa?
- Kto używa Twittera w Polsce?
- Jakie branże odnajdą się na Twitterze?
- Dlaczego na świecie Twitter jest bardziej popularny niż w Polsce?
- Dlaczego w Polsce trudno być na Twitterze w biznesie?
- Czy Snapchat jeszcze istnieje?
- Jakie funkcje sprzedażowe ma Snapchat?
- Czy na każde media społecznościowe można wrzucać to samo?
- Jakie budżety należy mieć na media społecznościowe?
- Jak analizować działania na TikToku?
- Czy można wykorzystać Clubhouse w marketingu?
- Czy “brudne branże” odnajdą się w nowoczesnych social media?
Marki w mediach społecznościowych wspomniane w rozmowie:
Pinterest
Westwing
Pani Swojego Czasu
Kuchnia Lidla
Mailchimp
Twitter
x-kom
Coffeedesk
Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom
Inne platformy:
Wykop
Reddit
Twitch
Discord
Github
Ania Ledwoń i jej inicjatywy w sieci:
CrashMondays
More Bananas
Ania Ledwoń-Blacha na LinkedIn
Koniecznie odwiedź stronę podcastu Firma On-Line.