Jak otworzyć sklep internetowy? Teoretycznie bardzo prosto. W praktyce czeka na Ciebie wiele poważnych decyzji. A jedną z nich jest wybór: na czym postawić sklep internetowy? Jaką platformę e-commerce wybrać?
Pytanie o wybór platformy zadaje każdy, kto zastanawia się nad rozpoczęciem sprzedaży internetowej. W dzisiejszym odcinku podcastu Agata wraz z Arturem Halikiem porozmawia o platformie Shoper. Tak się składa, że Artur jest tam dyrektorem sprzedaży.
Shoper to rozwiązanie SaaS, czyli takie, które pozwala bardzo szybko otworzyć sklep i rozpocząć sprzedaż online (oczywiście jeśli już masz swoje produkty). W tym podcaście usłyszysz o tym, dla kogo jest platforma Shoper, jakie ma ciekawe funkcjonalności, o planach abonamentowych i o wsparciu ze strony help desku.
W podcaście 88 ”Dlaczego otworzyć sklep internetowy na Shoper?” Agata pyta Artura o:
- Dla kogo jest Shoper, a dla kogo nie jest?
- Co jest przewagą Shoper? Co wyróżnia tę platformę od innych platform ecommerce?
- Dlaczego liczba produktów w planach abonamentowych jest limitowana?
- Na czym polega bezpłatne doradztwo ecommerce oferowane przez Shoper?
- Czym są Płatności Shoper?
- Jak działają funkcjonalności: Kampanie Shoper i Rekomendacje Shoper?
- Czy jest możliwość ingerowania w kod?
- Jakie są plany rozwojowe Shoper?
- Dlaczego dodatki (aplikacje) z App store są dodatkowo płatne?
- Jak dodać aplikację do App store Shoper?
- Co dla klientów Shoplo oznacza migracja do Shoper?
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania do Artura złapiesz go tutaj: LinkedIn.
Posłuchaj też innych odcinków podcastu dotyczących wyboru platformy e-commerce:
Na czym postawić sklep internetowy – wybór platformy e-commerce
Czy otworzyć sklep na PrestaShop?
Magento – platforma do sprzedaży dla wymagających
Strona i sklep na WordPressie
IdoSell – system do sprzedaży internetowej dla wymagających
Koniecznie odwiedź też stronę podcastu Firma On-Line. Znajdziesz tam bezpłatny kurs mailowy, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie. Co więcej, Agata podlinkowała tam wiele przydatnych artykułów.