Zarządzanie firmą
Leniwy pracownik – co z nim zrobić?
Zatrudniasz osobę, która nie przykłada się do swoich obowiązków? A może co gorsza, wcale ich nie...
Czytaj więcejWirtualny asystent, kto to jest i jak może Ci pomóc?
Zakładamy, że wiesz, kim jest asystent personalny. W końcu zawód ten jest znany i wykonywany od...
Czytaj więcejKonstruktywna krytyka pracownika – czyli właściwie jaka?
Kilkukrotnie wspominaliśmy w poprzednich tekstach o tym, jak ważną umiejętnością jest prawidłowe...
Czytaj więcejJaki powinien być dobry szef?
W jednym z ostatnich artykułów poruszaliśmy temat idealnego pracownika. Dzisiaj postanowiliśmy...
Czytaj więcejInPost – wysyłki dla firm / ceny / dopłaty / rodzaje paczek
Jesteśmy pewni, że wszyscy kojarzą firmę wysyłkową InPost. Jej paczkomaty zagościły na dobre w...
Czytaj więcejTrudny klient – jak sobie z nim poradzić?
Prawdopodobnie każdy z nas natrafił w swoim życiu na trudnego klienta. Być może, miałeś to...
Czytaj więcejDobry pracownik – jaki powinien być?
Wielu z nas zastanawia się, jaki właściwie powinien być dobry pracownik. W końcu podczas...
Czytaj więcejPrzejście na pracę zdalną – od czego zacząć?
Zastanawiasz się nad przeniesieniem swojej firmy w tryb pracy zdalnej? Nie wiesz jednak od czego...
Czytaj więcejWypalenie zawodowe – czy grozi również Tobie?
Praca, która do tej pory sprawiała Ci ogromną satysfakcję, nagle zaczęła Cię męczyć? Zniechęcasz...
Czytaj więcejRekrutacja pracowników – Jak powinna wyglądać?
Wiele osób przyzna, że proces rekrutacji pracowników nie należy do najłatwiejszych zadań. Mowa tu...
Czytaj więcejDlaczego skargi klientów są potrzebne?
Mało kto lubi słuchać skarg i negatywnych opinii dotyczących jego i jego biznesu. Jednak, czy aby...
Czytaj więcejAsertywność kluczem do odzyskania kontroli
Asertywność dla wielu z nas jest ciężką sztuką. Nie umiemy odmawiać, nawet jeśli czujemy, że...
Czytaj więcej