Otwarcie sklepu internetowego to dopiero początek Twojej drogi w sprzedaż on-line. Mimo że wybór platformy e-commerce, czy podpisanie umów z przewoźnikami i hurtowniami, nie jest prostym zadaniem, to zabawa dopiero się zaczyna. Przed Tobą pojawia się kolejne wyzwanie – ściągnąć ruch na stronę sklepu i doprowadzić do pierwszych sprzedaży.
Do wyboru masz różne kanały promocji, ale zapewne budżet masz ograniczony i musisz wybrać te najlepsze i najskuteczniejsze. Czy ma to być reklama w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, a może reklama w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google?
Jeśli zastanawiasz się nad reklamą Adwords, czyli potocznie reklamą w Google (wyszukiwarka, strony i aplikacje znajdujące się w sieci reklamowej) lub linkami sponsorowanymi, to posłuchaj 9 odcinka podkastu FIRMA ON-Line. Agata rozmawia w nim z Tomkiem Krykiem z agencji Ekspercimarketingu.pl, Sendingo.pl i przedsiębiorcawsieci.pl, którego autorka uważa za swoje guru od Adwords. Tomek zajmuje się Adwords już od lat. Jego klienci to zarówno sklepy internetowe, jak i inne firmy pragnące dotrzeć do nowych klientów.
W odcinku FO 009 – Reklama adwords w sklepie internetowym dowiesz się:
1. Czym jest Adwords
2. Od jakiego budżetu zacząć i kiedy spodziewać się pierwszych konwersji
3. Jak obliczyć budżet na Adwords
4. Jak agencje wyceniają obsługę kampanii Adwords
5. Jaki może być koszt pozyskania klienta przez kampanie Adwords
6. Czy obecnie można sprzedawać on-line bez reklamy Adwords
7. Jaka jest różnica między Adwords, a reklamami na Facebooku?
8. Czy warto promować blogi w Adwords
9. Jakie typy reklam najlepiej działają w e-commerce i czy jest jakaś sprawdzona zasada, od których reklam zacząć
10. Jak sprawdzić czy agencja, której chcemy powierzyć obsługę reklam Adwords zna się na temacie i można jej zaufać
11. Jakie narzędzia mogą nam pomóc w ustawianiu reklam Adwords i uzyskiwaniu lepszych narzędzi
Ponadto poznasz konkretne wskazówki dotyczące ustawiania kampanii Adwords.
Posłuchaj odcinka do końca, bo tam jest mały bonus od Tomka, z którego warto skorzystać – jest zupełnie za free i do niczego nie zobowiązuje 🙂
Nie zapomnij o tym, by odwiedzić stronę podcastu Firma On-Line.